Så blev även idag imorgon...

... nu när klockan är 8 minuter över midnatt... Och trots allt tidigare gnäll så slutade dagen bra. Fick ett litet ryck och gjorde iordning ett litet "lekrum" till Alicia. Hon fick husera i pojkarnas spelhörna. Den är nedlagd förtillfället eftersom min tv gått itu så jag blev lite tvungen att sno deras :) men kopplade in spelkonsolerna oxå i vardagsrummet så det går ingen nöd på dem. Jag tittar typ aldrig på tv ändå. 
Lekhörnan blev jättefin med en stor rosa matta och ett litet bord med två små stolar och en liten lampa. Flyttade in hennes nya kök oxå, samt docklådan, gunghästen, bobbybilen och dockvagnen. Helt lycklig blev hon! Gick omkring och gjorde små ljud och provsatt stolarna :D gullunge. Hade varit himla skönt om jag fick lägenheten jag har sökt så att barnen kan få varsitt rum. Men vågar knappt hoppas för jag vet att jag kommer att bli vansinnigt besviken om det inte blir så... Men men, den dagen, den sorgen.
Efter att jag donat färdigt till lillan åkte vi, till sönernas förtjusning, hem till mamma & Tommy. Lyx att bli bjuden på middag :) stannade och åt lördagsgodis oxå, så kom hem alldeles nyss!
Så efter denna rapport blir det natti :) natti natti <3


Kommentarer
Postat av: kullervilla

hej vännen

kl är mitt i natta och jag sitter och läser om dina funderingar...

Semester om 5 tim och det skall bli ljuvligt.

Roligt att du fixat en liten hörna till Alicia, håller tummar och tår för att du skall få lägenheten, hoppas det hjälper. Hör av dig när du hört något nytt.

ha det gott

kramiz//

2011-07-10 @ 02:24:53
URL: http://kullervilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0