Frustrerad idag...

Känns som att jag har tusen saker att göra, och ändå får jag INGENTING gjort! Alicia somnade nyss så jag borde ta chansen att gå och träna... men har galet ont i huvudet.. Känns inte roligt då :( dessutom är hela huset uppochner och det borde ju prioriteras.. Varför vill jag då helst bara gå och lägga mig? Kanske påväg att bli sjuk? Har ju lite ont i halsen oxå... Kanske ska sätta mig och pyssla lite så att kreativiteten får sig en kickstart? Förhoppningsvis åker städgrejorna fram av bara farten då :)
Märkligt detta! Nu när jag suttit här och skrivit i en minut eller så, blir jag genast på gott humör! Blev nog som en slags frustrations-ventil. Fick ge utlopp för massa inre spänningar genom att klä dem i ord. Kanske ny terapi-form? Skulle dock inte förvåna mig om det redan finns hahaha. Skrattyoga finns ju så varför inte skrivterapi? Borde kanske uppfinna skrivyoga istället! Ställ dig på huvudet med ena foten på näsan typ och skriv ner alla dina bekymmer samt hela alfabetet baklänges! :D Ju knäppare, ju effektivare :D Sen måste man ju såklart under högtidliga former och monotont mässande, bränna pappret över en liten, av rökelse, doftande eld. 
Vad drar vi nu för slutsatser av ovanstående text? Jo, om sätter sig ner för att skriva en gnällig text så kan det sluta med att man uppfinner en helt ny behandlingsform!  :D hejsvejs nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0