Vår familj - en presentation.

 En liten bild från syrrans bröllop på midsommarafton i år. Finns inte så värst många bilder på oss alla samlade. Får bli skärpning med det! Men hursomhelst, vår familj består av mig, min älskling, mina två söner samt vår lilla hund.
 Min äldsta son! Han heter Elliott och fyllde åtta år i maj. Nästa vecka börjar han alltså andra klass... Jag som inte riktigt fattat att han inte är så liten längre. Han är ju nästan 150 cm lång. Måste sluta ge honom spaghetti...
 Minsta busungen heter Michel och är fem år. Han fyller år exakt en vecka efter sin storebror så det är jättepraktiskt när man ska ha kalas :) Fast han är minst så är han vansinnigt envis och alldeles för smart för sin ålder. Ger man sig på att spela memory med honom så gäller det att man är koncentrerad annars har man inte en chans!
 Min älskling och jag! Marcus heter han och är i mina ögon världens underbaraste. Världens bästa bonuspappa tycker iaf barnen för det är inte mig dom frågar efter först när dom är hos oss. Fast ärligt talat så tycker jag att det är bra. Hade varit sorgligt om dom inte gillat honom ju! Jag själv heter ju som det står nånstans i nån presentation, Alexandra. Och det är jag som kommer att knappa ner en massa om oss framöver.

 sist men inte minst.. eller jo, hon är ju faktiskt minst i familjen hahaha. Vår lilla pitbull-tjej, Lolita! Hon är född i december 2006 och är utom tvivel, världens snällaste hund. Men hon har hur mycket energi som helst! Kasta pinne eller simma är favoritsysselsättningarna!

Så, nu har jag fått ihop några rader om oss allihop...  Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0