<3 <3 <3 Mina älskade ungar <3 <3 <3



Mina underbara barn på balkongen en alldeles vanlig söndagmorgon i juli (idag då alltså :)
Är alldeles för dålig på att fotografera dem tillsammans, men nu kom jag,
för en gångs skull, till skott.
Känns så galet att de blivit så stora... Är så stolt! En märklig, förvirrande, underbar känsla att 
se sina barn växa upp och utvecklas till unika individer. Att på bästa sätt försöka vägleda
och stötta sina barn genom livet är ju den svåraste utmaning man någonsin
kommer att ställas inför. Och när man väl har facit i hand, är det försent att göra annorlunda.
Hoppas av hela mitt hjärta att där jag kanske brister i kunskap eller erfarenhet, kan kompensera
med kärlek, tålamod och förståelse. Men som sagt, om jag lyckas, återstår ju att se...
<3 Elliott, Michel & Alicia <3 lycklig för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: kullervilla

Tre goa ungar :=))förstår att du är stolt du har tre ljuvliga barn och de en ljuvlig mamma...

Oj vad lik Alicia är M.....Bara stirrar på bilden och ser bror som liten:=))

Kramiz//

2011-07-10 @ 12:40:30
URL: http://kullervilla.blogspot.com
Postat av: Emma Pålsson

Hej min gamle vän! Hoppas att allt är bra med er. Roligt att se att du har börjat blogga lite igen - jag kollar in här lite då och då. Kramen!

2011-08-26 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0