Jobb!

Måste berätta att jag börjat på en ny praktikplats! Så nu ska jag lära mig bli en suuuuperduktig stensättare! Bättre än min älskling hahahha. Eller i alla fall minst lika bra. Måste ju ha mål....Har bara varit där en vecka (halvtid) men trivs jättebra med folket och arbetsuppgifterna. Idag fick jag iofs inte lägga sten men det var ok att rensa rabatter oxå. Bara jag inte behöver göra det varenda dag. Lär mig ju inte så mycket av det :) Måste ju säga att det ger bra motion att jobba där iaf. Helt mör i ryggen och benen och typ överallt, rätt skönt att det e fredag idag. Men cyklade faktiskt en liten sväng med min älskling när jag kommit hem. Så lite duktig har jag varit. Men nu e det soff-läge som gäller... Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis till praktiken och jobbet, skoj att du trivs. Hoppas det varar oxå =) (Nu kommer du bli stor och stark dessutom.)

Kram

2008-09-08 @ 12:26:21
URL: http://makulerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0