...depp...

Urtrist dag. Skulle varit på min nya praktik men e sjuk idag. Ont i huvudet och känner mig helt matt i kroppen. Inget kul alls. Försöker städa och tvätta men har knappt energi nog till det. Min älskling e på jobbet och bara för att jag känner mig lite klen idag så saknar jag honom extra mycket... Har inte ätit frukost än heller (kl e halv elva) och det gör ju knappast saken bättre. Usch va pipig jag känner mig. Önskar bara att det skulle ringa på dörren och vips å stod nån där med kanelbullar hahahah. Lär ju knappast orka baka några själv... Nä, nu får jag skärpa mig! Ner i tvättstugan sen äta! Kan inte sitta här och gnälla. Blir knappast friskare av det! Lovar att skriva ett gladare inlägg nästa gång! Kram


Kommentarer
Postat av: Ansan

Inget kul när man känner sig så....men efter regn kommer sol säger dom.. Och hade jag varit mer huslig så hade jag kunat baka kanelbullar =) men det är inte så ofta jag får ett infall och bakar....Kanske skulle gjort det lite oftare....övning ger ju färdighet !!! =)kramis

2008-09-11 @ 19:04:53
URL: http://ansansvarld.blogg.se/
Postat av: Makulerat

Usch, stackars dig... :( Kram och krya på dig! Jag kan tyvärr inte komma med några kanelbullar

Alex

2008-09-11 @ 20:53:44
URL: http://makulerat.blogg.se/
Postat av: Emma Pålsson

Hej, hoppas att du mår bättre nu!

2008-09-12 @ 01:03:44
URL: http://www.metrobloggen.se/emmapemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0