Whhhooooaaaaaaa!!!

Back in business! Nu jäklar ska här bloggas! För d e ju så kul! Inte för att jag vet om nån läser smörjan jag skriver men iaf för själva skrivandets skull! Såg i mitt senaste inlägg (som ju va för eeeevigheter sen) att jag fått en kommentar att jag ju kunde blogga om graviditeten! Jaaa men nu e d ju lite 2 late :). Snabb uppdatering: graviditeten gick bra och en liten prinsessa föddes fredagen den 2 juli 2010, 51 cm kort och 3670 gr lätt :) så följaktligen har ju denna lilla docka, som förövrigt lystrar till namnet Alicia, nu hunnit fylla sitt första år! Tiden flyger... Hennes storebrorsor är nu 11 och 8 år... ojoj d måste betyda att jag inte längre är 20!!! Meeen som aaalla vet så är kvinnor som årgångsvin, dom blir bara bättre o bättre ju längre dom lagras :) Hög kvalitet på mig då, med andra ord! :P
Såå vad händer då i mitt liv förövrigt? Jaaa, inte nåt sådär väldigt spektakulärt. Det rullar på i sitt vanliga spår :) Har dock äääntligen löst ett nytt träningskort på byns rättså nyöppnade gym! Fast, fy på mig, så har jag inte tränat på typ 3 veckor.... Det kliar i hela mig av frustration! Ska verkligen göra en ansträngning att komma iväg imorgon. Lite krångligt sådär när man e själv med lillan. Får muta Elliott att passa henne en stund :) Mår ju så mycket bättre när jag varit där. Förresten så har vi fått lite smurf-fnatt här hemma. Alicia fick både smurfar och smurfhus när hon fyllde år. Dagen till ära så bakade jag dessutom en smurftårta :)

Kommentarer
Postat av: kullervilla

Hej och hå tror inte mina ögon har du hittat tillbaka till dig blogg :=)))

Du skriver underbart fick ett gott skratt så här mitt i natta.

Tårtan är super...synd vi inte kunde komma och smaka den. Men vi kommer en annan gång. Ge gumman en jätte kram från faster...

2011-07-09 @ 03:38:49
URL: http://kullervilla.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Roligt att du läser o gillar vad jag skriver :) fick lite inspiration igår o tyckte det var bäst att smida medan järnet var varmt! Bakar ny tårta om ni kommer! :) Kramis tbx från lillskruttan :)

2011-07-09 @ 11:46:08
Postat av: Ida Stoltz

Hej jag ska göra en smurf tårta till min dotter som fyller år och undrar vad du har använt för svart då du ritat konturerna?
mvh Ida

2012-08-15 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0