Om att skriva...

Satt och funderade lite allmänt på det här med att blogga. Har ju läst lite olika bloggar som handlat om allt möjligt. Vissa är ju omåttligt populära och en och annan lyckas ju tillochmed försörja sig på sitt bloggande. Det intressanta i sammanhanget är att jag inte kan hitta nåt speciellt ämne eller tema som tycks generera flest läsare.
En del skriver om mode (vilket personligen inte engagerar mig ett dugg), en del om sina barn (mer förståeligt ja), och åter en del skriver samhällskritiska/analytiska texter. Följaktligen är nu min frågeställning klar! (om än lite virrig) Är det ämnet som avhandlas eller helt enkelt hur det hela formuleras som lockar läsare? Eller mer sannolikt, en kombination av dessa båda? Förtillfället är det väl mest nära och kära som lockas att läsa mina ivrigt nedpräntade ("knappade") rader :) Vilket ju är alldeles tillräckligt och ger en ytterligare skrivlust, men skulle ändå gärna vilja höra vad NI tycker är roligast/intressantast/mest engagerande att läsa om! Såååå kommentera, kommentera, kommentera! :) Tack, tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0